poniedziałek, 11 czerwca 2012

Rogatywka polowa wz.93 "Pantera"

Kilka osób pytało się mnie w mailach czy kiedykolwiek wykonam rogatywkę w kamuflażu Pantera wz.93. Jest to camo którego obecnie używa nasza armia. Odpowiadając na wszystkie pytania - Tak! Oto ona :) 

(Some people asked me at emails if I will made peaked hat in camo "Panther" model 93. This is the camo which is currently used by Polish army. Answering your questions - Yes! Here it is :) )




Wyrób: rogatywka polowa
Materiał: bawełna/poliester
Dodatki: srebrna klamerka łącząca otok
Kolor: wz. 93 "Pantera"
Rozmiar obwodu głowy: 57 
Stan: nowa

16 komentarzy:

  1. Mam chęć kupić ją od Pana,jaka jest,lub może być ewentualna cena?Prosił bym o szybką odpowiedź,Marcin Babij mój mail iwan.bohun@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam czy jest możliwość zakupu taj rogatywki od Pana?
    Mój adres mailowy patrykdudek3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Chciałbym kupić rogatywkę. Mój mail: matwes95@tlen.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rogatywka fajna ale chyba powinna być delikatnie pochylona w prawą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Chciałbym kupić rogatywkę. Mój mail seweryn321123@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,jestem zainteresowany kupnem.
    Rozmiar 58.
    Mój mail:mikekozik@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę o kontakt w jakiej cenie można nabyć taką rogatywkę?
    Indian_X@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam jestem zainteresowany kupnem rogatywki. Mój email to bankowski.damian@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam jestem zainteresowany kupnem rogatywki. Mój email to bankowski.damian@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam ,interesują mnie rogatywki, mazuryland@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna tyle ze moim zdaniem klamerka powinna być oksydowana na czarno lub lakierowana na zielono. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam chetnie zakupie vekst2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, chciałbym kupić dziesięć. CyberJac@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, I am from Russia (mam polskiego pochodzenia - przodkowie byli rebeliantami powstania styczniowego). How do I buy it from you? Size 60. Can you please respond via seletski@mail.ru
    Z poważaniem, Sergiusz/Sergei

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałbym kupić ale nie znam ceny i i nie wiem gdzie można było by do szyć godło Polski.

    OdpowiedzUsuń